Politika vračil
Opozorilo: Vračilo izdelkov ni brezplačno. Vse stroške vračila in morebitne povezane pristojbine krije kupec.
Ali lahko vrnem svoje naročilo?
Da. Če z naročenim izdelkom niste zadovoljni, ga lahko vrnete v roku 30 dni od prejema, če so izpolnjeni naslednji pogoji:
- Naročilo vključuje vse dele in komponente, embalaža pa je v enakem stanju, kot je bila ob dostavi.
- Izdelek ne sme kazati znakov uporabe; morebitne poškodbe ali obraba, povzročene z ravnanjem, bodo razlog za zavrnitev vračila.
- Vsako poškodovano ali napačno blago je treba prijaviti po e-pošti v roku 48 ur po prejemu, in sicer z navedbo:
- Številke naročila
- Opisa napake
- Fotografije izdelka, ki jasno prikazuje napako
- Fotografije originalne embalaže
Reklamacije, oddane po tem roku, ne bodo priznane kot poškodovane.
Vse stroške, povezane z vračilom (vključno s stroški pošiljanja, carinami, uvoznimi dajatvami in drugimi dodatnimi stroški), krije kupec.
Vračila so obdelana v 7 delovnih dneh od dneva, ko naše skladišče prejme vrnjene izdelke. Če so vsi pogoji izpolnjeni, bo vračilo uradno potrjeno v tem roku.
Pridržujemo si pravico do zavrnitve vračila, če sumimo, da je bil izdelek uporabljen ali poškodovan brez naše krivde.
Kako lahko vrnem svoje naročilo?
Če vaše naročilo izpolnjuje zgornje pogoje, sledite tem korakom, da začnete postopek vračila:
- Pošljite e-pošto na naslov info@martina-portoroz.si.
- V e-pošti navedite naslednje podatke:
-
- Številko naročila
- Razlog za vračilo
- Fotografije izdelka (v primeru poškodbe ali napake)
- Ime in priimek kupca
- Naslov kupca
Ko prejmemo vašo zahtevo, vam bomo posredovali pravilen naslov za vračilo.
Ne vračajte izdelkov na prvotni naslov pošiljatelja. Pravilni naslov za vračilo vam bo sporočen po e-pošti. Vse stroške vračila, vključno s prevozom, carinami in dodatnimi pristojbinami, krije kupec.
Pravica do odstopa od pogodbe
Potrošniki imajo zakonsko pravico do odstopa od pogodbe pod naslednjimi pogoji, če gre za fizične osebe, ki sklenejo nakup za namen, ki ni povezan z njihovo poslovno dejavnostjo ali poklicem.
A. Pogoji odstopa
Pravica do odstopa
Rok za odstop je 14 dni od dne, ko ste vi ali oseba, ki ste jo določili (razen prevoznika), prejeli blago.
Ker uporabljamo popolnoma avtomatiziran sistem naročil, naročila po oddaji ni mogoče ustaviti ali preklicati pred dostavo. Vračilo denarja je zato možno šele po prejemu izdelka.
Če želite uveljaviti pravico do odstopa, morate o svoji odločitvi obvestiti Martina Portorož po e-pošti na naslov info@martina-portoroz.si. Odstop od pogodbe se šteje za dokončan, ko prejmemo vrnjeno blago. Vse stroške vračila krije kupec.
Pošiljke v obdelavi in dostavi
Ker so naši izdelki odposlani iz Azije, lahko pride do daljših dobavnih rokov, na katere nimamo vpliva. Poleg tega trenutno poteka zaključna razprodaja, zato obdelujemo veliko količino naročil, kar lahko povzroči dodatne zamude pri pošiljanju in obdelavi.
Če je vaš izdelek že v dostavi, preklic ni mogoč. Počakajte, da ga prejmete, nato pa ga vrnite.
Če je vaše naročilo že v fazi obdelave, preklic prav tako ni mogoč.
O svoji nameri za preklic nas lahko obvestite vnaprej, da lahko pospešimo obravnavo po prejemu naročila.
Za čim hitrejšo obdelavo vas prosimo, da nam po pošiljanju vračila posredujete potrdilo o oddaji pošiljke.
Posledice odstopa od pogodbe
Če odstopite od pogodbe, vam bomo vrnili vse prejete plačila (razen stroškov pošiljanja in morebitnih dodatnih stroškov, če ste izbrali drugačen način dostave, kot je najcenejša standardna možnost, ki jo ponujamo).
Vračilo denarja bo izvedeno brez nepotrebnega odlašanja, najkasneje v 14 dneh po prejemu vašega obvestila o odstopu in vrnjenega blaga. Uporabili bomo enak način plačila, kot ste ga uporabili pri prvotni transakciji, razen če ni izrecno dogovorjeno drugače. Za vračilo denarja ne bomo zaračunali nobenih pristojbin.
Vsi vrnjeni izdelki morajo biti poslani na stroške kupca v naš centralni azijski sklad.